Datând un om de pe wall street

STUDIU: Cercetătorii, la un pas de a ne citi gândurile

Vezi mai multe articole din categoria cultura-media Miercuri, presa a scris că WSJ Europe a plătit mai multe companii europene pentru a cumpăra în secret mii de copii ale ziarului, la preţul de 5 cenţi bucata.

Ei bine, se pare că știința se apropie de realitatea filmului.

Această acţiune a avut scopul de a creşte tirajul ziarului şi de a induce în eroare advertiserii, scrie The Guardian. Tot The Guardian scrie că directorul executiv al Dow Jones, Les Hinton, un apropiat al lui Murdoch, era la curent cu acest program de creştere falsă a tirajului, însă purtătorul de cuvânt al companiei a refuzat să comenteze această informaţie.

Într-un articol publicat pe site-ul său, WSJ scrie că, în urma unei anchete interne, s-a descoperit că Langhoff a făcut personal presiuni asupra a doi reporteri pentru a scrie articole favorabile despre ELP. Acordul dintre departamentul de distribuţie al ziarului şi compania olandeză ELP, care între timp a expirat, nu a fost dezvăluit cititorilor, mai scrie WSJ într-o notă la acest articol de pe site.

ELP nu a comentat acest subiect.

Langhoff, care a fost numit director în ianuarieva fi înlocuit, interimar, de Kelly Leach, responsabil pentru strategie din partea Dow Jones, a indicat Wall Street Journal Europe. Într-un comunicat, Wall Street Journal Europe a indicat faptul că Langhoff, care lucrează pentru grupul media dina "construit o echipă solidă şi lasă în urma lui un Wall Street Journal cu o bună imagine în Europa, cu iniţiative în pregătire".

La rândul lor, compania lui Rupert Murdoch News Corporation - care deţine Dow Jones - datând un om de pe wall street filiala ei britanică News International sunt în mijlocul unui scandal privind interceptări telefonice ilegale, care a început în Marea Britanie, dar se pare că are ramificaţii şi în Statele Unite ale Americii.

25 de ani în vârstă de 37 de ani

Potrivit poliţiei britanice, publicaţia News of the World, deţinută de grupul media, ar fi interceptat convorbirile a circa 4. Aceste dezvăluiri au ridicat întreaga clasă politică din Marea Britanie împotriva lui Rupert Murdoch.

Şi de această dată publicaţia britanică The Guardian a dezvăluit multe dintre dedesubturile acestui scandal.

Castelul a fost scos la vânzare anul trecut în luna iulie la un preţ de pornire de Ştiri pe aceeaşi temă Top trei obiective turistice din Braşov. Legendele şi fortificaţiile a

Închiderea publicaţiei News of the World NOTWcu o istorie de de ani, perioadă în care a reuşit să ajungă printre cele mai populare titluri din Marea Britanie, nu a pus capăt scandalului interceptărilor telefonice ilegale. Cazul interceptărilor, care datează de la începutul anilora fost deja marcat de arestarea mai multor jurnalişti, reţinerea unui corespondent la Casa Regală şi a unui detectiv privat, dar şi de mai multe demisii, între care cea a lui Andy Coulson, directorul de comunicare al lui David Cameron, care a fost editor la NOTW.

propriul site de dating

În ultimele luni, poliţia britanică a operat mai multe arestări, printre acestea numărându-se Coulson, dar şi Rebekah Brooks, fosta directoare a News International - divizia britanică a News Corp. Se ştie că telefoanele a sute, chiar mii de personalităţi - membri ai familiei regale britanice, politicieni, vedete de cinema şi sportive - au fost ascultate de jurnalişti. Magnatul american Rupert Murdoch, în vârstă de 80 de ani, a negat că ar fi responsabilul ultim pentru interceptările efectuate de cotidianul News of the World, care face parte din trustul său, cu ocazia audierii sale în Comisia pentru Media din Parlamentul britanic.

nu știu dacă se întâlnesc sau nu

Asevedeași